lördag 21 november 2009

Oj, tack !



Ja, kära nån. En bloggutmärkelse. Tack Carina ! Det var kul. Men så skulle man berätta en massa saker om sig själv som ingen visste. Tio såna saker. Mitt minne är så kort numera att jag troligen inte ens vet tio saker om mej själv men jag gör väl så gott jag kan.

1 Det var nästan hopplöst för mej att lära mej läsa. Först på sommarlovet mellan första och andra klass lossnade det. Skriva kunde jag inte förrän jag gick ut fyran.

2 Jag är livrädd för fåglar. Åtminstone stora såna. Typ ankor och gäss.

3 jag har en gång spräckt knäskålen.

4 Jag gillar leverstuvning.

5 Jag har blivit tagen av polisen i Östtyskland en gång.

6 Gillar inte att äta frukost i sängen.

7 Ville bli statsminister när jag var liten.

8 Är inte allergisk mot något utom nåt tillsattsmedel som finns i hälsokostpiller. Dem blir jag sjuk av.

9 Sjunger ofta.

10. Tycker att nån kan spela "jag har drömt om en stad ovan molnen" på min begravning.

Ska skicka utmärkelsen vidare om ett tag. Jag ska bara tänka ut vilka som ska få den och varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar